Karnawałowa kąpiel w przerębli

morsy

Nie będę zbyt dużo pisała, bo mi zimno w ręce :)
Przemiła rozgrzewajaca impreza karnawałowa na Dzikiej Ochli :)
Dobrze bawili się wszyscy :)

morsy (1)

morsy (2)

morsy (3)

morsy (4)

morsy (5)

morsy (6)

morsy (7)

morsy (8)

morsy (9)

morsy (10)

morsy (11)

morsy (12)

morsy (13)

morsy (14)


3 komentarzy on “Karnawałowa kąpiel w przerębli”

  1. Lilu pisze:

    I ja tam byłam
    Cała się zamoczyłam
    Serdecznie uśmiałam
    i zdrowie zachowałam…;))))

  2. w66 pisze:

    Teraz wszystkie Morsy będą do Janki się zgłaszać po fotorelacje :)

  3. aski pisze:

    kusi, kusi mnie taka kąpiel … ale poczekam do lata ;)


Dodaj komentarz

Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.